Saturday, May 21, 2011

100 Followers Giveaway!!!


Έφτασε η ώρα να κάνουμε ένα δωράκι -το πρώτο!!- σε όλους εσάς που διαβάζετε το blog! Από σήμερα λοιπόν και μέχρι τις 10 Ιουνίου μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για να κερδίσετε κάτι...Δεν ξέρουμε τι θα είναι αυτό,αφού πρώτα θέλουμε να μάθουμε τον νικήτη!



Για να δηλώσετε συμμετοχή πρέπει να κάνετε τα εξής βήματα:

• Να γίνετε αναγνώστες -αν δεν είστε ήδη- μέσω της παρακολούθησης,

• Να αφήσετε σχόλιο κάτω από το post στο οποίο θα αναγράφετε ότι ήσαστε ή ότι γίνατε αναγνώστης του blog, όπως επίσης να γράψετε το όνομά σας και το email σας, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που κερδίσετε!!

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την αγκαλιά σας και προσδοκούμε και αλλές υπέροχες 'συναντήσεις'!!
Περιμένουμε με αγωνία τις συμμετοχές σας! Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

44 comments :

  1. καλημερα!!! ωραια και αλλα δωρακια ειμαστε μια γειτονια γεματη δωρακια και αγαπη!!!
    deppy11@yahoo.com to email μου!!
    να τους πολλαπλασιασεις με πολλες πολλες δημιουργιες!!!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα! Να τους χιλίασετε τους αναγνώστες σας!!!

    υ.γ.
    η επόμενη συνάντηση για καφέ θα γίνει την παρασκευή 27/5 αν θα θέλατε να έρθετε!

    ReplyDelete
  3. το ότι σας βρήκα πάνω στην ώρα για το δωράκι είναι τυχαίο;;; δε νομίζω! ^^ να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες! πλέον είμαι και εγώ μία! ^^

    ReplyDelete
  4. ωωω ηρθα ηρθα να παρω μερος στο διαγωνισμο σου!!!!ευχομαι να χιλιασεις τους αναγνωστες σου κ να εισαι παντα δημιουργικη!φιλιααα

    ReplyDelete
  5. Ωωωω, τι ωραία!!! Θα κάνω κι εγώ το πρώτο μου όταν φτάσω τους 50!! Εγώ σας ακολουθάω νεραϊδούλες πάντως! Καλό Σ.Κ.! Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  6. Καλή επιτυχία!!ό,τι και να κερδίσουμε θα είναι φοβερό! ;)

    ReplyDelete
  7. ειμαι ηδη αναγνωστρια!!Σας ευχομαι να τους χιλιασετε!!!:Ρ..Καλη επιτυχια σε ολους!

    ReplyDelete
  8. ωωω,δωρακι...καιρο εχω να κερδισω..χιχιχιχι...ειμαι παλια αναγνωστρια κι εχω αγωνια να δω το δωρακι...(μπας και παρω καμια ιδεα για το τι να κανω εγω..χιχιχιχι)φιλια
    koritsakia moy gluka,giati den vgazete thn lektikh epalhtheysh ??einai ligo xronovora....filia

    ReplyDelete
  9. Νάμαι κι εγω να σου ευχηθώ καλή συνέχεια με εμπνευσμένες δημιουργίες και πολλούς-πολλούς φιλους! Είμαι αναγνωστρια και φάινομαι!!!

    ReplyDelete
  10. Καλημέρα! Μόλις σας βρήκα και δίνετε κ δωράκι μα τι ωραίο καλωσόρισμα είναι αυτό!
    Θα βρείτε όλα τα στοιχεία μου εδώ: http://imaginationandcreationbyolga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. καλημερα! μολις εγινα αναγνωστρια ! να τους χιλιασετε τους αναγνωστες!!!

    ReplyDelete
  12. Λοιπόν, αυτά τα δωράκια έκπληξη είναι το κάτι άλλο. Να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες κορίτσια! (Το μειλ vrettou_e@yahoo.gr)

    ReplyDelete
  13. Είμαι εδώ και λίγο καιρό αναγνώστρια του blog σου...Όλες σου οι δημιουργίες είναι καταπληκτικές...Το mail μου είναι: ilovecreations88@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Περιμένουμε, ανυπόμονα. Όχι μόνο για να κερδίσουμε, αλλά για να δούμε την έκπληξη!!!
    Άντε & στους 1.000
    gdim@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Να μας χιλιάσεις σύντομα! είμαι σίγουρη πως ό,τι κι αν μας χαρίσεις, θα είναι παενέμορφο!

    ReplyDelete
  16. Καλησπέρα, καλώς σας βρήκα και από ότι βλέπω πάνω στην ώρα!να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας, καλή συνέχεια με πολλές, πολλές δημιουργίες!!!

    ReplyDelete
  17. Καλησπέρα είμαι αναγνώστρια εδώ και λίγο καιρό.Εύχομαι να τους 1000 τους αναγνώστες σας!!!
    elenipol2009@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. καλώς σας βρήκα!!να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες σας!!

    ReplyDelete
  19. Όλο κ περισσότερους αναγνώστες να έχετε!!!
    Σας ευχαριστούμε για το δωράκι!Να είστε καλά κ να δημιουργείτε!!!
    Κ το κουνελάκι σας διαβάζει εδω κ καιρό...
    Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  20. να τους χιλιάσετε , ειμαι και γω αναγνώστρια!!!

    ReplyDelete
  21. σας παρακολουθουμε στενα φυσικα!!!καλες δημιουργιες!

    ReplyDelete
  22. dwrakii!! xaxa :)
    eimai k egw edw! :P
    happyloonyphant@gmail.com
    na tous xiliasete!!! :))))

    ReplyDelete
  23. Σου εύχομαι να μας πολλαπλασιάσεις!Μόλις έγινα κι εγώ αναγνώστριά σου!

    ReplyDelete
  24. παντα δημιουργικες!
    παντα ευφανταστες!
    και με αστειρευτο κεφι για δημιουργια!!!

    ReplyDelete
  25. ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ//

    ReplyDelete
  26. Μπράβο σας! Να τους χιλιάσετε!!!

    ReplyDelete
  27. Καλησπέρα στις δημιουργικές νεραιδούλες. Να τους χιλιάσετε και σύντομα. Σας παρακολουθώ καιρό. Παντα ωραίες δημιουργίες. Φιλιά.
    Ανθήλη vkarapanayioti@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Καλώς σε βρήκα αρχικά και κατά δεύτερον να χιλιάσεις τους followers που εχεις. Επίσης έγινα μόλις τώρα αναγνώστης του blog σου. Το όνομα μου είναι Εύα Ζαρίφη και το mail μου livethelifefriends@gmail.com....Θα τα λέμε..

    ReplyDelete
  29. Καλησπέρα ,εύχομαι και εγώ με την σειρά μου , να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου... έγινα καιεγώ αναγνώστρια του blog σου. Το όνομά μου είναι Ευθυμία και το mail μου είναι eftemia@windowslive.com

    ReplyDelete
  30. Αχ, επιτέλους craftfairies σας βρήκα!!! Μα σας έψαχνα και τώρα συμπτωματικά έπεσα πάνω στο μπλογκ σας!!!Τυχαίο;δε νομίζω!!! Λέτε να κερδίσω δωράκι; χα χα!Εύχομαι χίλιους αναγνώστες πιστούς και μόνιμους!!!Αλήθεια είστε πολλές ή μόνο μία;Ε;ε;ε;... Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!Αααα και καλώς σας βρήκα...

    ReplyDelete
  31. Καλώς σας βρήκαμε Ευθυμία και Βάσια!Και για να απαντήσουμε στο ερώτημα σου Βάσια...είμαστε 2 αδελφές μέσα στην τρελλή χαρά!!

    ReplyDelete
  32. Κορίτσια συγχαρητήρια για το μπλογκ σας!
    Είμαι αναγνώστρια και το μειλ μου: thedizzybutton.blogspot.com
    Καλή επιτυχία σε όλες!

    ReplyDelete
  33. Σας εύχομαι να τους χιλιάσετε και ακόμη παραπάνω!!

    ReplyDelete
  34. είμαι η 137η αναγνώστρια ... να τους χιλιάσεις !!!!! κατερίνα ouranos0@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Καλέ τι ωραία παρεούλα είστε εσείς εδώ;Κορίτσια να ' στε πάντα κεφάτες και δημιουργικές...κι εγώ η τυχερή!hara (haposto@gmail.com)

    ReplyDelete
  36. Κορίτσια κορίτσια, μ'αρέσει η ιδέα σας!!! Είστε και δίδυμες ίσως;Να είστε πάντα μαζί και αγαπημένες εύχομαι... φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  37. Να τους χιλιάσετε, κορίτσια!

    ReplyDelete
  38. Κορίτσια συγχαρητήρια!!!!! Να τους χιλιάσετε!!!!!

    ReplyDelete
  39. βρε κορίτσια, τι φοβερές μπομπονιέρες είναι αυτές... συγχαρητήρια κι έχω και βάφτιση σε λίγο καιρό!!!

    ReplyDelete
  40. καλες δημιουργιες!

    ReplyDelete
  41. Δωρακι δωρακι από νεράϊδες!
    Θελω θελω!

    ReplyDelete
  42. Πάντα καλές δημιουργίες!!!!

    tzimamar@otenet.gr

    ReplyDelete
  43. ειναι ολα πανεμορφα!χαιρομαι που σας ανακαλυψα και εγινα κι εγω μελοσ της ομορφης παρεας!!!!!
    paintingsbyangie@gmail.com

    ReplyDelete
  44. μόλις ανακάλυψα το blog σας!!!! καλώς σας βρήκα!!!κι εγώ τους έκανα 100 τους αναγνώστες μου και γι'αυτό το λόγο εχθές έκανα ανάρτηση με give away!!!! να τους χιλιάσουμε!!!!εεε;;; :)))

    ReplyDelete